Veelgestelde vragen seizoenkaart

Heb ik een pasfoto nodig voor mijn seizoenkaart?
Een pasfoto is niet noodzakelijk. Je kunt ervoor kiezen om een foto te uploaden via je account. Heb je geen digitale pasfoto? Dan kun je bij onze bezoekersreceptie een foto te laten maken die we vervolgens op je seizoenkaart afdrukken.

Mijn kind is 2 jaar. Wanneer heeft hij/zij een seizoenkaart voor Apenheul nodig?
Kinderen t/m 2 jaar mogen Apenheul gratis bezoeken. Zij hebben dus geen seizoenkaart nodig. Wanneer je kind 3 jaar wordt, betaal je het kindertarief. Wordt je kind in het geopende seizoen van Apenheul 3 jaar? Dan kun je de overweging maken om alvast een (voordelige) seizoenkaart aan te schaffen.

Wanneer krijg ik de kortingsbonnen?
Je kan de kortingsbonnen ophalen bij je eerstvolgende bezoek aan Apenheul in 2019. Apenheul is in 2019 geopend op 30 en  31 maart en van 6 april t/m 3 november.

Ik heb mijn seizoenkaart verlengd. Behoud ik dan dezelfde pas?
Ja, je kunt dezelfde pas behouden. Behalve wanneer er een gorilla op je pas staat afgebeeld. In dat geval zullen wij de pas bij je eerstvolgende bezoek vervangen.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Je kunt je gegevens als volgt wijzigen:

  • Log hier in.
  • In je persoonlijke account staat een grijs potloodje bij je naam. Klik hierop.
  • Er opent een veld met je huidige gegevens. Je kunt hier je gegevens aanpassen.
  • Klik op ‘opslaan’ om de wijzigingen op te slaan.

Ik heb geen inloggegevens ontvangen. Wat nu?
Het kan zijn dat wij geen of een onjuist e-mailadres van je hebben. Stuur in dat geval een e-mail naar info@apenheul.nl. Vermeld daarin je naam, je geboortedatum en het e-mailadres waaraan je account gekoppeld mag worden. Wij maken je account dan in orde en sturen je je inloggegevens toe.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt. Wat nu?
Je kunt je inloggegevens opnieuw bij ons aanvragen.

We sturen de inloggegevens dan per e-mail naar je toe. Let op: Vul je een ander emailadres in dan bij ons bekend is? Dan kunnen we je helaas geen inloggegevens toesturen. Stuur in dat geval een e-mail naar info@apenheul.nl met daarin je naam, je geboortedatum en het e-mailadres waaraan je account gekoppeld mag worden. Dan zorgen wij ervoor dat je alsnog kunt inloggen.

Het lukt niet om in te loggen met het wachtwoord dat ik per e-mail van jullie heb ontvangen. Wat nu?
Je kunt het wachtwoord het beste kopiëren uit de e-mail met inloggegevens die je van ons hebt ontvangen. Let er wel op dat je geen spaties mee-kopieert. Lukt het hierna nog niet om in te loggen? Stuur dan een e-mail naar info@apenheul.nl met je vraag en je inloggegevens.

Ik zie geen inlogscherm op de website. Hoe kan dit?
Het kan zijn dat de internetbrowser die je gebruikt onvoldoende up-to-date is. In verband met internet-veiligheid is het altijd verstandig om deze te updaten. Dan zal dit probleem waarschijnlijk ook verholpen zijn. Lukt het hierna nog steeds niet om in te loggen, probeer het dan op op https://tickets.ticketcounter.nl/apenheul/account/login/nl-nl

Als ik inlog, zie ik alleen mijzelf staan en niet mijn gezinsleden. Hoe kan dat?
Waarschijnlijk hebben jij en je gezinsleden een apart account gekregen. Wij kunnen je account met dat van je gezinsleden samenvoegen. Zo kun je alles vanaf één account regelen. Stuur hiervoor even een e-mail naar info@apenheul.nl. Vermeld hierin aan welk e-mailadres het account gekoppeld moet worden. Vermeld daarnaast jouw naam, de namen van je gezinsleden en jullie geboortedata.

Ik heb mijn seizoenkaart verlengd. Als ik inlog zie ik een verlengknop staan. Klopt dit?
De verlengknop blijft altijd staan. Ook als je jouw seizoenkaart al verlengd hebt. De titel van jouw seizoenkaart geeft aan tijdens welk seizoen deze geldig is. Staat er in het overzicht bijvoorbeeld ‘seizoenkaart 2019’? Dan is deze het hele seizoen 2019 geldig. Je hoeft dan niets met deze verlengknop te doen.