Intro

Vandaag heeft Lolo’s in ons park een nieuw, verantwoord tussendoortje voor kinderen gelanceerd. We hebben de eerste zakjes Lolo’s ontvangen van een speciale ‘Kinderraad van Advies’. De zakjes Lolo’s zijn vanaf vandaag in ons park te koop. Daarnaast krijgen de eerste 500 seizoenkaarthouders een gratis zakje Lolo’s cadeau in onze souvenirshop op vertoon van hun seizoenkaart.

Verantwoord tussendoortje

Lolo’s is een nieuw merk dat zich richt op goede voeding voor kinderen. De producten bevatten geen toegevoegde suikers, zijn 100% natuurlijk en biologisch. Bovendien gaat er voor elke vijf verkochte zakjes van het tussendoortje een maaltijd naar een kansarm kind in Afrika. Dat vinden wij een heel mooie, achterliggende gedachte.

Lolo’s zijn bedacht door twee moeders, Lysanne Denneboom en Jitra Janssonius. Zij hebben de zakjes Sjokoknabbels en Appelsterren samen met een speciale ‘Kinderraad van Advies’ op de markt gebracht.

Speciaal in Apenheul

De lancering van Lolo’s vindt niet voor niets plaats in Apenheul. Verantwoord ondernemen staat bij ons voorop. We maken bewuste keuzes. Oók als het gaat om voeding voor onze bezoekers. Wij vinden gezonde voeding voor onze bezoekers heel belangrijk en willen daarin graag vooroplopen. De tussendoortjes van Lolo’s passen dus goed bij de beleving die we onze bezoekers willen meegeven.

Bezoekers van Apenheul kunnen de zakjes Lolo’s vanaf 20 juli in het park kopen. Daarnaast worden de eerste 500 seizoenkaarthouders van Apenheul getrakteerd op een gratis zakje Lolo’s op vertoon van hun seizoenkaart in de souvenirshop van het park.